contactinformatie

naar het klachten-formulier
een klacht indienen, hoe werkt het?
download de klachten-regeling

​​​​U kunt uw klacht op verschillende manieren kenbaar maken. Deze informatie staat ook in de klachtenregeling die u hiernaast kunt downloaden;

  • Per post: t.a.v. de klachtenfunctionaris, Lombokstraat 20, 2022 BJ, Haarlem
  • Direct per e-mail naar de klachtenfunctionaris: zie de contactinformatie hierboven bij mijn informatie.
  • Per e-mail: klachtenbehandeling@eckg.nl
  • Via het onlineformulier: klik hier

Naam: Aukje Piekema

E-mailadres: A.Piekema@eckg.nl


​Algemeen telefoonnummer:


0237001210 (bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 en 12.00).

Aukje piekema

​​Als klachtenfunctionaris bemiddel ik bij ontevredenheid of een klacht die u over uw zorgverlener of zorgaanbieder heeft. In een gesprek kan ik desgewenst bemiddelen. Het uitgangspunt is dat u en de zorgverlener en/of zorgaanbieder zelf tot een oplossing komen. In dit proces heb ik daarin een ondersteunende rol;

  • ik luister naar uw probleem en verhelder de klacht;
  • ik overleg desgewenst met de organisatie met uw toestemming;
  • ik kan u informatie geven over uw rechten en plichten;
  • ik bemiddel desgewenst tijdens een gesprek tussen u en de organisatie.

​​​​​Mijn naam is Aukje Piekema. Na mijn opleiding regressietherapie ben ik werkzaam geweest in de zakelijke dienstverlening. Ik werd klachtbehandelaar en correspondent, vervulde arbo taken en volgde een arbo opleiding. In 2012 heb ik gekozen voor een overstap naar klachtenopvang in de gezondheidszorg en volgde een coachopleiding.

Door verdere training, scholing en ervaring in het mooie vak van klachtenfunctionaris werd steeds meer duidelijk dat hier mijn hart ligt.  Dichtbij mensen te staan die zich krachtig en kwetsbaar op durven stellen ervaar ik als een voorrecht.
Ik ben in mijn werk op zoek naar het menselijk verhaal. Het is mijn ervaring dat het uiten van onvrede in een vroeg stadium onnodig leed kan voorkomen. In mijn gesprekken vind ik onafhankelijkheid en toch betrokken, effectiviteit en respectvolle begeleiding van grote waarde.

Ik ben getrouwd en heb drie volwassen kinderen. In mijn vrije tijd sport ik graag of probeer nieuwe recepten uit.

over mezelf

Het is van belang dat u zich prettig voelt bij de zorg, het onderwijs dat u krijgt of als werknemer binnen een organisatie. Wanneer dit op sommige momenten anders verloopt dan gewenst kan er een klacht ontstaan. Het verdient de voorkeur als u en de organisatie dit zelf op kunnen lossen, maar dit lukt niet altijd. De organisatie heeft ook een interne klachtenregeling voor de opvang van klachten. Hierin staat informatie over de werkwijze bij klachten en over mijn rol binnen de organisatie.  

uw klacht kenbaar maken

naar de algemene profielpagina

Telefonisch contact diensten op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 ​023-7001210
​Telefonisch contact klachten op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 ​085-0656971

contact met de klachtenfunctionaris

wat is mijn taak

links